Hallo,
ik heb reeds 1 bestelling gedaan bij ent mart in hong kong, en zal er zeker nog bestellen.
Ik bestelde volgende items :
Tamiya T 55A
tamiya initial tiger
trumpeter type 89 rocket launcher
tamiya photoetch grills voor tiger I
en betaalde in totaal ... 80 USD
dit is met verzendingskosten inbegrepen; ik heb alles wel met surface mail laten opsturen omdat ik niet gehaast was; wachttijd iets meer dan twee maanden, maar He, voor zo een prijs; ongeveer de helft van hier.
Als je airmail neemt, kost het iets meer, maar uit ervaring met andere firmas uit hong kong waar ik bestelde via E bay, heb ik gezien dat de leveringstermijn met airmail 1 a 2 weken is.
Ook de communicatie met Ent-Mart verliep zeer vlot, bijna direct antwoord op mijn eerste e mail enz. Je moet wel even rekening houden met het tijdsverschil.
Dus bij Ent Mart bestellen : zeker doen.
Voor andere geinteresseerden : site :
http://www.ent-mart.com
paypal : zeer makkelijke manier om vanuit je luie stoel geld over te maken naar anderen. Ik gebruik het regelmatig voor aankopen via e bay, en vind het een zeer goede betalingsmogelijkheid.
In de tijd dat ik het gebruik heb ik nog geen extra kosten moeten betalen.
Ik vind dat meer handelaars paypal zouden moeten gebruiken (scale line? de lancier?) dan zou ik uit Belgie ook eens iets kunnen bestellen bij hen; nu vind ik het zo een rompslomp met doorsturen van visakaartnr. enz. of anders veel te duur met banktransacties
dus over Paypal : niets dan goeds.
pascal bastiaens