<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  

www.ent-mart.com? & betalen via paypal

September 26 2003 at 2:07 PM
  (Inloggen wsiepman)
van IP adres 194.149.80.4

www.ent-mart.com

Heeft iemand hier wel eens iets besteld (de nieuwe m113 en m2a2 van Tamiya lijken wel interessant geprijsd! (ik weet het zijn grotendeels oude mallen maar mijns inziens zijn deze echt wel van een goede kwaliteit)

En heeft iemand ervaring met betalen via paypal, zijn er valkuilen / verborgen kosten? (ik heb usd als standaard currency gekozen.

alvast bedankt!

Respond to this message   
AuthorReply

(no login)
62.194.162.62

betalen ...paypal ...

September 26 2003, 2:24 PM 

hi wouter...

ent mart ken ik verders niet ...wel de site ...maar heb er nooit iets besteld...

paypal is makkelijk safe en simpel ..en heb nergens iets gezien van verborgen kosten of iets dergelijks ..

als ik er mee kan betalen zal ik het niet laten ..

groetjes harry

Respond to this message   

(Inloggen G.Takken)
81.71.0.133

Ook ik werk veel met Paypal en

September 26 2003, 2:28 PM 

net als Harry ben ik tevreden over het systeem. je betaald , geloof ik, nog geen Euro aan kosten en betaal je veel. althans maak je veel gebruik van dit systeem dan krijg je nog een soort of bonus ook. Ik heb trouwens als standaard gewoon Euro aangegeven.
Bert

Respond to this message   

(no login)
81.240.87.201

www.ent-mart.com : zeer tevreden

September 26 2003, 5:36 PM 

Hallo,
ik heb reeds 1 bestelling gedaan bij ent mart in hong kong, en zal er zeker nog bestellen.
Ik bestelde volgende items :
Tamiya T 55A
tamiya initial tiger
trumpeter type 89 rocket launcher
tamiya photoetch grills voor tiger I
en betaalde in totaal ... 80 USD
dit is met verzendingskosten inbegrepen; ik heb alles wel met surface mail laten opsturen omdat ik niet gehaast was; wachttijd iets meer dan twee maanden, maar He, voor zo een prijs; ongeveer de helft van hier.
Als je airmail neemt, kost het iets meer, maar uit ervaring met andere firmas uit hong kong waar ik bestelde via E bay, heb ik gezien dat de leveringstermijn met airmail 1 a 2 weken is.
Ook de communicatie met Ent-Mart verliep zeer vlot, bijna direct antwoord op mijn eerste e mail enz. Je moet wel even rekening houden met het tijdsverschil.
Dus bij Ent Mart bestellen : zeker doen.
Voor andere geinteresseerden : site : http://www.ent-mart.com
paypal : zeer makkelijke manier om vanuit je luie stoel geld over te maken naar anderen. Ik gebruik het regelmatig voor aankopen via e bay, en vind het een zeer goede betalingsmogelijkheid.
In de tijd dat ik het gebruik heb ik nog geen extra kosten moeten betalen.
Ik vind dat meer handelaars paypal zouden moeten gebruiken (scale line? de lancier?) dan zou ik uit Belgie ook eens iets kunnen bestellen bij hen; nu vind ik het zo een rompslomp met doorsturen van visakaartnr. enz. of anders veel te duur met banktransacties
dus over Paypal : niets dan goeds.
pascal bastiaens

Respond to this message   

(no login)
212.203.20.134

En de BTW dan?

September 27 2003, 4:36 PM 

Pascal

Je loopt nog wel het risico dat bij invoer je de lokale BTW moet afdragen + invoer kosten.

(Nederland 19%, Belgie 21 % geloof ik)

Wamt in Amerika wordt alles ex VAT gelist omdat er in elke staat ander VAT regels van toepassing zijn.

80 dollar is inderdaad wel weinig als je dat dan ook nog eens door 1.14 deeld (wissel koers)

Ik kon alleen de site net niet bereiken

Respond to this message   

(no login)
81.240.87.105

bedenking bij invoerrechten

September 27 2003, 5:41 PM 

Hallo,
de site ent-mart is niet in de USA maar in Hong Kong;
ik heb mij onlangs een kleine bedenking gemaakt betreffende de invoersrechten; het lijkt mij dat ik tot nu toe enkel invoerechten moeten betalen heb op bestellingen uit de US en Japan; bestellingen uit andere landen (hong Kong, Polen) heb ik nog nooit invoerrechten op moeten betalen. Ik weet dat niet elke zending kan gecontroleerd worden door de douane; dus ik denk dat ze bij de douane vooral pakjes van onze "economische grote concurrenten" (japan en USA) controleren en belasten. Zou iets in deze aard kunnen?
Hebben anderen een soortgelijke ervaring?
pascal bastiaens

Respond to this message   

(Inloggen wsiepman)
213.197.36.40

bedankt mannen!

September 27 2003, 6:11 PM 

Ik heb me al aangemeld bij paypal, ik moet zeggen dat die 1/16 rc tiger 1 nu wel heel verlokkelijk is!

Ik ga eerst maar eens de m113 en de m2 te bestellen, eens zien hoe dat allemaal verloopt.

Respond to this message   

(no login)
212.203.20.134

je hebt gelijk

September 27 2003, 10:54 PM 

Pascal

klopt helemaal, zeker als het paket klein is wil de douane deze nog gewoon doorlaten. grotere paketten worden ook door de tpg gewoon aangegeven, maar soms heb je geluk.

Pakketen uit Amerika worden altijd gecontrolleerd

Respond to this message   

(Inloggen jwdeboer)
213.116.158.228

Invoerrechten

September 28 2003, 12:49 PM 

Pascal,

Ik krijg regelmatig zendingen uit Japan, Korea, Hong Kong, Canada, USA en Tsjechie binnen.

Het kan natuurlijk zijn omdat ik een handelaar ben met BTW nummer, maar zo'n 80% van de zendingen uit die landen worden belast met invoerrechten en BTW.

Op zendingen uit Japan wil er nog weleens een uitzondering zitten of zoals JW Mol zegt op kleinere pakketjes.

Laten we zeggen zo gaat dat in Nederland, hoe het in Belgie gaat kan ik niet oordelen.

Greetz,

Jan-Willem
http://krimi.tripod.com

Respond to this message   
Current Topic - www.ent-mart.com? & betalen via paypal
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Return to Index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2013 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

Bedankt voor Uw bijdrage(n) De Twenot behoudt ten alle tijde het recht om berichten te verwijderen als de inhoud racistisch, fascistisch, kwetsend, niet relevant of simpelweg oervervelend is.
Ook het niet willen opvolgen van de simpele basis regels zal resulteren in het verwijderen van Uw bericht(en)
Alle andere hobby gerichte mail is welkom. Voor vragen, opmerkingen en klachten kunt U contact opnemen met de webmaster via dit email adres: twenot@twenot.nl