Ik ben bezig met een zelfgemaakte versie van WarGames en ik ben Duits Artillerie Regiment aan het maken. Hiervoor heb ik 105mm kanonnen, 150mm en Wespe nodig. Nou heb ik nog nergens een 150mm kanon kunnen vinden op schaal 1:72. Dus weet iemand of er een modelbouwkit bestaan van een Duits 150mm K16, K18 of K39 howitzer en ook wat merknamen? Alvast bedankt.
Om deze site beleefd en leefbaar te houden verlangt de TWENOT dat de deelnemers aan deze forums hun echte email adres bij de berichten voegen, en hun volledige voor- en achternaam gebruiken
ik kan je niet echt helpen, maar ken je de site www.ontheway.us al? Die hebben 'kit lists' van allerlei fabrikanten, misschien vind je daar iets als je erin rondneust.
Geen mooie, maar erg handige site. Ik heb tot nu toe alle merken bekeken waar ik ervaring mee heb (Revell, Tamiya, Hasegawa, Matchbox, Italeri en Airfix) maar ik kon jammergenoeg weer geen Wespe vinden. Bestaat die kit wel!
Bedankt voor Uw bijdrage(n) De Twenot behoudt ten alle tijde het recht om berichten te verwijderen als de inhoud racistisch, fascistisch, kwetsend, niet relevant of simpelweg oervervelend is. Ook het niet willen opvolgen van de simpele basis regels zal resulteren in het verwijderen van Uw bericht(en)
Alle andere hobby gerichte mail is welkom. Voor vragen, opmerkingen en klachten kunt U contact opnemen met de webmaster via dit email adres: [email protected]