Ditt eget forum for alt som er gammelt og grønt.
LET'S O.D. ON O.D.! (Let's overdose on olive drab!)
NB! ALLE INNLEGG SKAL UNDERSKRIVES MED FULLT NAVN. Innlegg som ikke er underskrevet med fullt navn, må påregnes å bli slettet. Ta også gjerne med hvor du bor i landet, kanskje du deler interesse med noen i nærheten!!!
NB! HVis du skal søke i tidligere innlegg, så kan du ikke søke med kun ett eller to tegn (eksempelvis "M6"; bruk "M6-saken" eller lignende).
Nå har jeg gått igjennom dette vidunderlige forumet og ser at det tidligere var Masse M6 deler til salgs....Nå er det så og si ingen som har deler til salgs....Jeg vet Teigen har masse deler men er rart om ikke noen private også har noe?? Hvis noen har noe "snadder" til salgs så si ifra.....
Eh kan du forklare hva som er snadder til Lastevogn M-620 serien? Har skruer og muttere i bøtter og spann til M-6.
Ukurante tommeskruer, Har lenge lurt på hva snadder i M-6 verden er. kan lysbryter, bremseslanger, mansjett, knokkelhus. seiel, ruter, filter klasifiseres som snadder?
mvh
Oddbjørn
Lykkelig eier av M-621 M/Vinsj som aldri er i bruk
For meg så er alt jeg ikke trenger men kan komme til å trenge Snadder
For deg kan det være noe annet......Men de ting du nevner er jo snadder....så mail meg gjerne hva du har og sett en pris....
Hva med girkasser, kardanger og clutsjdisker, har 3 girkasser, 9 kardanger og 41 disker alle i kasser. Selges helst samlet til prisen på skrapjern. Kom med bud.
Har også masterpumper til M6/M35 selges enkeltvis.