Ditt eget forum for alt som er gammelt og grønt. LET'S O.D. ON O.D.! (Let's overdose on olive drab!) NB! ALLE INNLEGG SKAL UNDERSKRIVES MED FULLT NAVN. Innlegg som ikke er underskrevet med fullt navn, må påregnes å bli slettet. Ta også gjerne med hvor du bor i landet, kanskje du deler interesse med noen i nærheten!!! NB! HVis du skal søke i tidligere innlegg, så kan du ikke søke med kun ett eller to tegn (eksempelvis "M6"; bruk "M6-saken" eller lignende).
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til innholdsfortegnelse!  

Samling i gamlebyen Fredrikstad 26-28 juni

June 17 2009 at 10:45 PM
  (Login Per-Kj)
from IP address 85.166.162.140

Hei!
Hvordan går det med "forsvarets dag"
Bare lurer?

Per Kjønnerød

Respond to this message   
AuthorReply

Dagfinn Knutsen
(Login Berthie)
193.217.50.219

Re: Samling i gamlebyen Fredrikstad 26-28 juni

June 17 2009, 10:58 PM 

VG Still opp!

TREFF i FREDRIKSTAD happy.gif Nøklestad, museumsbestyrer Gamlebyen Fredrikstad ønsker oss velkommen til treff/samling/utstilling, framvising av bilen din, fra kl. 10-15 lørdag 27.6.

Dagfinn

Respond to this message   

Dagfinn Knutsen
(Login Berthie)
193.217.50.219

Minner om treffet i Fredrikstad, hos Nøklestad, museet i gamlebyen

June 24 2009, 9:16 PM 

Minner om treffet i Fredrikstad, hos Nøklestad, museet i gamlebyen happy.gif

Dessverre er det ingen sentralt i HMK nedre Østfold som kan besitte nøkkelstilling ifm dette arrangement, det er også opp til hver enkelt å stille opp med stor lyst, iver og interesse happy.gif

Hilsen fra
Dagfinn

Respond to this message   

(Login Berthie)
193.217.50.219

Men sånn...

June 24 2009, 9:19 PM 

...apropo, det var i et medlemsmøte diskutert et treff på Kjøkøy fort, der vet jeg dessverre ingenting om, da jeg sitter her oppe i Mysen.

Det var prat på, og sendt ut en infoslipp om deriblant dette.

Kanskje eRik Dreyer vet??

Dagfinn

Respond to this message   
Erik Dreyer
(Login 3057)
95.34.64.111

Ang Forsvarsdagen i Fredrikstad....

June 29 2009, 11:13 PM 

så var det vel ikke det helt store opplegget,i flg. en liten notis i avisa på mandag, men jeg var der ikke selv, hadde ikke anledning til og komme på lørdagen, men trodde det skulle være på søndag også, men da jeg kom dit i 13 tiden var det ikke ett menneske der.!!Det var kansje like greit, det var for varmt, det var ikke mange mennesker i Gamlebyen denne helgen.ED

Respond to this message   
Current Topic - Samling i gamlebyen Fredrikstad 26-28 juni
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til innholdsfortegnelse!