Niets van dit forum mag zonder toestemming van de beheerders van het forum en/of de schrijvers van de bijdragen worden gekopieerd of anderszins overgenomen.

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar het overzicht  

Kolven in Amsterdam?

April 6 2005 at 7:30 PM

Ik ben er wel een beetje laat mee, morgen ga ik een dagje winkelen in Amsterdam (en aansluitend naar 9 maanden/huishoudbeurs). Ik zal waarschijnlijk 2-3 keer moeten kolven.

Heeft iemand tips (of ervaring) bij welke winkels/horeca gelegenheden ik zou kunnen kolven? Ik heb eerlijk gezegd geen zin om dat op een toilet te doen (als het niet anders kan dan zal het natuurlijk wel moeten).

En zou ik ook een keer minder kunnen kolven dan dat ik normaal voed, of heeft dat direct veel invloed op de productie?

Leontien, mv Rob 30-10-2004

Respond to this message   
AuthorReply
Anonymous

Re: Kolven in Amsterdam?

April 6 2005, 7:38 PM 

Je komt er waarschijnlijk niet.... maar bij Ikea is een aparte ruimte om babies te voeden en te verschonen. Daar is het vast ook prettig kolven......

Respond to this message   
Deborah

Re: Kolven in Amsterdam?

April 6 2005, 9:11 PM 

Volgens mij kan je, als je het een beetje goed plant/planned (hoe schrijf je dat woord?) best een keer minder kolven. Heeft niet direct gevolgen voor de productie. Eerder voor de stuwing, vandaar dat goed plannen.

Misschien kom je tijdens het winkelen in de buurt van een hotel en kun je het daar vragen? En misschien kun je het bij de Rai zelf vragen? Er lopen daar vast wel meer moeders die moeten kolven!

Respond to this message   

Ik hoop

April 6 2005, 9:32 PM 

en verwacht eerlijk gezegd dat ik tijdens de beurs wel bij de VBN stand mag kolven? Er is geloof ik ook een ruimte waar je je kindje kunt voeden, dus daar mag ik vast wel kolven

Respond to this message   
Ria,LLL

klopt!

April 6 2005, 10:11 PM 

Er is een SBO-stand samen met het Voedingscentrum. Daar is een kolfruimte!

Respond to this message   
Marie

A'dam!

April 6 2005, 9:31 PM 

Je kunt best een keer minder kolven hoor, de volgende dag je kindje naar behoefte laten drinken en je zit weer goed.

Sommige prenatals hebben een voedingsruimte, die kan ook op slot. Of anders een invalidentoilet (bijv bij Hema). Ik weet dat een toilet niet prettig en ook niet hygienisch is maar het is meestal wel makkelijk te bereiken. Op een invalidentoilet heb je dan meer ruimte en ze worden minder gebruikt dus misschien ook schoner?

Op de beurs zelf moet je toch wel kunnen kolven? Ik zou ze even bellen, dan weet je dat en dat geeft je morgen rust, dus meer winkelplezier!

Fijne dag, Marie

Respond to this message   
Current Topic - Kolven in Amsterdam?
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar het overzicht  
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

Waarschuwing: geef nooit je huisadres, je telefoonnummer of andere persoonlijke gegevens aan iemand!