Niets van dit forum mag zonder toestemming van de beheerders van het forum en/of de schrijvers van de bijdragen worden gekopieerd of anderszins overgenomen.

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar het overzicht  

haaruitval

October 9 2005 at 7:37 PM

Hoi,
ik heb misschien een rare vraag, maar ik heb enorm last van haaruitval, maar wil toch m'n haar weer eens verven, kan deze chemische zooi nóg meer haaruitval veroorzaken?
José

Respond to this message   
AuthorReply
Irmgard

ontzwangeren

October 9 2005, 7:43 PM 

Loeki,

Ik weet niet hoe lang geleden je bent bevallen, maar die haaruitval wordt waarschijnlijk veroorzaakt door het ontzwangeren. Verf voor je haar droogt je haar uit, maar veroorzaakt niet direct haaruitval.

Irmgard mv Lisa (3 juni 2002) en Maaike (11 mei 2005)

Respond to this message   

bedankt

October 9 2005, 8:58 PM 

Mijn dochtertje is 4 maanden en geef haar volledige borstvoeding en hoop hier nog lang mee door te gaan.
Maar bedankt voor je reactie
José

Respond to this message   
judith

hoort er allemaal bij...helaas....

October 9 2005, 9:11 PM 

Ik dacht ook dat ik niks zou over houden. Hele plukken vielen uit. Ik heb echt kale plekken bij mijn haargrens. Maar één troost het komt weer terug! (menig man zou jaloers zijn!) Mijn kapper vond het geen goed plan om mijn haar te blonderen. Maar gewoon verven of een spoeling is geen probleem.

Respond to this message   

lastig hè?

October 10 2005, 1:16 PM 

Hier nog één. Ik verhaar nog meer dan de hond! Overal vind ik haar. Heel onhandig. Michelle is nu ook ruim 3 maanden.

Respond to this message   
Bashful

bij mij ook

October 12 2005, 2:11 PM 

Vréselijk gewoonweg, al dat haar dat maar blijft uitvallen! Mijn zoontje is bijna 4 maanden en ik heb al een drietal weken énorm veel haarverlies. Het is erg uitgedund. Vroeger kon ik een elastiekje er amper 2x rond draaien, nu draai ik het er al 4x rond!

Ik durf voorlopig niets meer te gebruiken dan wat shampoo en een conditioner. Verven laat ik maar even, tot het terug wat betert.

Respond to this message   
Ilse de Groot

haaruitval en borstvoeding

April 22 2006, 4:59 PM 

Ik geen nu bijna 5 maanden borstvoeding en enorm haaruitval, echt niet te filmen, ik denk dan eet ik niet goed genoeg, kom ik iets tekort of gaan gewoon alle voedingsstoffen naar de borstvoeding. Ik hoop de 9 maanden te halen maar hoop ook nog haar over te hebben. Een troost dat het dan wel snel weer bij groeit?? nb. Als je een tweede zwangerschap snel na de eerste hebt, dan moet je helemaal oppassen lijkt mij.

Respond to this message   
Current Topic - haaruitval
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar het overzicht  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  

Waarschuwing: geef nooit je huisadres, je telefoonnummer of andere persoonlijke gegevens aan iemand!