Niets van dit forum mag zonder toestemming van de beheerders van het forum en/of de schrijvers van de bijdragen worden gekopieerd of anderszins overgenomen.
ben net even gaan kijken op hetnieuwe forum, enne... het ziet er erg knap uit, maar ik heb toch enkele vraagjes:
ben ik nu de enige die het jammer vindt niet meer te kunnen "zwerven" door de berichtjes? Hier zie je alle vragen over alle thema's en kan je ook de lijn van de antwoorden volgen. Dus, ook al is mijn jongste zelf pas 6 maanden, dan nog wil ik soms best wel op de vragen van iemand antwoorden die langer voedt (omdat de oudste ruim 15 maanden kreeg). Door de vragen op te gaan delen in rubrieken valt dat een beetje weg.
Nu ik erover nadenk, ben ik heel vaak (bijna dagelijks) op het forum, maar slechts zelden met een specifieke vraag, ik zwerf meestal over de vragen en antwoorden heen, en pik soms in in een discussie.
Dat lijkt me een beetje weg te vallen op het nieuwe forum, dat vind ik jammer.
Maar verder, zoals door anderen al gezegd, alle lof voor hoe het er uit ziet hoor!!!
Er is niets op tegen om alle 5 de rubrieken te bekijken. Dat is iets meer klikken, maar kost nauwelijks tijd extra.
Voor de moeders die wèl gerichte vragen hebben, is zo'n indeling een uitkomst.
Als je je registeert krijg je de optie om alle berichten sinds je laatste bezoek te bekijken.
Ook kan je dan kiezen of je alle berichten altijd onder elkaar wilt (flatview), of als boompjes-structuur (threadview).
Probeer het gerust!
En als je nog vragen/opmerkingen hebt, dan graag daar in de rubriek 'Testomgeving' plaatsen.
Sorry, maar ik vind het maar niets dat nieuwe forum. Ik zwerf ook graag door de draadjes en vond deze véél overzichtelijker. Je kon in 1 oogopslag zien waar je moest zijn en welk onderwerp je kon helpen enz.
Ik had al bij enkele zwangere vriendinnen de raad gegeven om dit forum op te ozken omdat het mij echt volledig door de bv-periode heeft gesleurd. Maar nu moet je echt specifief in vakjes je onderwerp gaan selecteren.
Eerlijk is eerlijk, ik vind het geen goed idee en ik vind het echt wel jammer...
Het sub-forum 'algemene vragen' is en blijft eigenlijk precies hetzelfde als het oude forum hier.
De vragen over 4 onderwerpen, mogen in een aparte rubriek geplaatst worden. Dat is nu ook al het geval; er is al een apart kolf-forum, bijvoedingsforum, mailinglijst bv-plus en allergie-list.
Met het maken van het nieuwe forum kunnen deze mensen dus in het Borstvoedingsforum blijven, maar hebben toch hun eigen -vrij specifieke- plekje gekregen.
Ga naar www.borstvoedingsforum.nl
klik op de flash-button 'plaats het hier'
kies de rubriek (meestal algemeen)
verzin een titel
type je bericht
klik onderaan op Voorbeeld als je het eerst nog wil bekijken
en daarna op OK.
Als dit niet lukt, mail ons dan nog even.....
beheer@borstvoedingsforum.nl
het bijvoedingsforum is heel erg leuk en nuttig, maar het gaat niet per se over het bijvoeden naast BV, maar heel erg over de methode Rapley. De bijvoedingssub gaat meer over alle soorten vaste voeding naast BV, ook prakkies en naar binnen gelepelde moesjes,
Dit onderdeel gaat specifiek over de combinatie BV en vaste voeding.
Bijvoorbeeld als je je afvraagt hoeveel BV je kindje nog nodig heeft. of hoe je bv + vaste voeeding kan combineren.
Als je wilt weten welke dingen je mee zou moeten beginnen, is het aparte bijvoedings-forum een betere plek.
Geweldige knop gevonden op het nieuwe forum: een TIP
October 11 2005, 11:49 AM
Ik moet ook even wennen aan het nieuwe forum maar ik heb er een knopontdekt en dat maakt een wereld van verschil.
Ik kan nu weer het draadje helemaal zien in plaats van alleen het onderwerp. Dan kun je ook zien of en wat er al op gereageerd is.
Ik ga eerst naar 'Algemene berichten'
De knop die ik bedoel staat daar rechts bovenaan.
Flatview betekent dat je alleen de onderwerpen ziet MAAAAAR en nou komt het
Threadview laat je het onderwerp en de antwoorden in een draadje zien! Net zoals hier!
In eerste instantie dacht ik: he, bah moet ik helemaal weer wennen, er was toch niets mis met het oude forum.
Het was even wennen en uitproberen, maar ik moet zeggen dat ik het veeeeeeeeeeeeeeeel beter vind.
Het ziet er ook veel profesioneler uit.
Mijn complimenten.
het forum van borstvoeding.nl sprak mij zo aan omdat het op datum was gesorteerd en omdat je inderdaad lekker kon "zwerven".
verslaving is een groot woord, maar er waren dagen dat de uren achter de computer wel wat uit de hand liepen, naar mijn normen.
een interessant onderwerp klikte je aan en las de reactie hierbij. Ik vind het veel makkelijker dan het nieuwe forum, maar kan me voorstellen dat er moeders zijn die liever op onderwerp zoeken.
in de praktijk zal ik denk ik minder gebruik maken van het nieuwe forum denk ik.
Misschien even wennen.
De manier waarop jij wilt lezen bestaat nog steeds, het enige dat er niet meer mogelijk is is het lezen van alles subfora (alg. kolven, vaste voeding, dreumes/peuter, allergie) samen.
In je profiel kun je aangeven dat je het forum altijd wilt zien in threadview, dan zie je de berichten zoals vroeger op dit forum. En je kunt ook aangeven in je profiel dat je berichtjes wilt zien in flatview, dan kun je alle berichten achter elkaar lezen,