Dood aan ALLE palastijnen, en besneden kamelen neukende kut moslims. Jullie vieren massaal feest als er een grote ramp heeft plaatsgevonden. Jullie zijn het laagste van het laagste. Pas maar op je rot moskeetjes. Straks vliegen daar de brandbommen naar binnen en vieren wij MASSAAL feest. Dat zijn we namelijk lekker aan het voorbereiden. Wat zal dat lekker ruiken, verbrandde kut moslims, kut turken en kut marokkanen. Elke hollander haat jullie intens.
Is er geen TBS-kliniek in nederland waar deze randdebiel gemist wordt ???
YOUSSEFonline
Untitled
September 14 2001, 9:51 AM
Is er geen TBS-kliniek in nederland waar deze randdebiel gemist wordt ???
sjampion
gestichten
September 19 2001, 8:40 PM
hoi,
Nederland heeft tegenwoordig ook internet in gekkenhuizen...
gr,
ja man
February 15 2002, 1:36 PM
Juist kort maar krachtig
saloua
Gaat t?
November 15 2002, 10:07 PM
Jeetje..
zielepoot..
Dion
kut moslims
January 12 2003, 2:09 PM
hij heeft godverredomme wel gelijk want nog even en die kut moslims proberen dit land over te nemen. ze zijn hier gekomen , 2 richtingen: 1 crimineel worden 2: uitkering trekken
El Bakali
ALLE RACISTEN MOETEN WORDEN AFGEMAAKT
February 13 2003, 6:02 PM
Luister eens sjaakie, ik heb niet met je geknikkert dat zo over miijn gemeenschap praat. Als je echte man ben moet je me op straat aan spreken FACE TO FACE, en laat ik jou zien wie de laagste is.
RACIST
N.B. ga je ARISCHE ideeen ergens anders door vertellen. Want DE ILSAM KAN NOOIT WORDEN KAPOT GEMAAKT WORDEN.
ISLAM WILL DIE
February 26 2003, 7:25 PM
Er komt een dag dat de christenen ook een slachtfeest zullen houden. Alleen zullen we dan geen schapen maar kutmoslims onthoofden, ha ha ha.
Jeroen
moslims
June 5 2003, 1:56 PM
Hij zegt het wel erg grof, maar hij heeft wel gelijk.
Ze hebben het recht niet om ons land te verneuken.
Ze zijn bijna allemaal crimineel, als die stinkers zo door gaan. Dan draai ik door.
Wat zijn jullie grappig deze mannetjes steken de straat over als ze een marokkaan zien gewoon omdat ze het in hun broek doen van angst.Bende zieligaards.Christenen/europeanen gaan zeker een slachting houden maar dan onder elkaar dat hebben ze altijd al gedaan bekijk de geschiedenis maar eens goed.En als het even rustig was onderling namen ze de joden omdat die niets terug durfden doen.
dood
October 5 2003, 9:54 PM
jullie zijn de volgende die we afslachten kankermoslims
Anonymous
Re: Dood aan ALLE moslims
October 10 2003, 9:20 AM
hahahahahaha laat me niet lachen, volgens mij ben je al een hele tijd doorgedraaid hoor jeroen en trouwens als jullie ons zo erg haten waarom bezoeken jullie dan onze sites hahahahahhahaha, rot dan toch lekker op en nog iets je zegt dat alle nederlanders ons haten nou dat laten ze ook heel goed zien de nederlanders die ik ken slijmen dag en nacht bij ons om er een beetje bij te horen hahahahhaahhahaha dus ik weet niet over wie je het hebt hahahahahahahaha
reeel
islam
March 22 2004, 2:03 PM
Jongens, jongens, wat een belachelijk intolerante taal allemaal. Wees eens reëel en scheld elkaar niet uit. Hou het gewoon bij de feiten. En dan vraag ik me af: waarom geloven moslims toch altijd dat zij als enige gelijk hebben en dat ze overal boven staan? Waarom is hun godsdienst altijd zo politiek georiënteerd en leidt die tot intolerantie? Waarom roepen ze altijd dat het Westen iedereen wil overheersen, terwijl hun hele mentaliteit er een is van overheersen? Waarom nemen ze verhalen van joden en christenen (bijbel) over, verdraaien die tot een voor henzelf gunstig verhaal (koran) en zeggen vervolgens juist dat de bijbel verdraaid is en de koran onfeilbaar is omdat de aartsengel Gabriël die in de oren van Mohammed heeft ingefluisterd? Waarom hoor ik zoveel moslims altijd begrip tonen voor of uitleg geven bij aanslagen door islamitische extremisten, maar wordt er nooit ofte nimmer eens de hand in eigen boezem gestoken? Waarom wordt er meer en meer door islamieten geprovoceerd? En gelooft zo'n zelfmoordenaar nu echt dat Allah hem zal belonen met een half dozijn maagden? Wat een mens- en vrouwonvriendelijk beeld van God, de mens en de wereld hebben die moslims eigenlijk! Dat de ogen van de moslims mogen opengaan, INSHA ALLAH!