--

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  

moslims en negers

October 14 2002 at 2:27 PM

-
Ik krijg uit de discussies op deze site het idee dat het niet zo botert tussen moslims/Marokkanen en negers. Kan iemand me vertellen waarom dat zo is?

Respond to this message   
AuthorReply
Instinct-killer

NEGERS ZIJN NIET ONZE BROEDERS

February 13 2003, 6:06 PM 

We willen onze bloed niet mengen met mensen die de laagste TECHNOLOGIE hebben ter wereld en die nog in de steentijd leven. We moeten onze ras behouden om onze vijanden HET WESTEN (vooral AMERIKA) te ondermijnen.

DOOD AAN AMERIKA, DE DUIVEL DIE EEN OORLOG LOOP TE RECHVAARTDIGEN.

??

April 19 2003, 2:00 PM 

hee lees ik het nou goed ?? we mogen ons niet mengen met negers ?? helemaal lijp, ben je wel oke ? wij moslims mogen geen onderscheid maken dus neger of geen neger zolang hij moslim is is hij je broeder punt uit. grrr !! we mogen ons niet mengen met de ongelovigen dat wel.

trouwens wist je dat de eerste gebeds oproep in de islam door een neger is gedaan (broeder Bilal).

salaam

malcolm

moslims en marokkanen

June 28 2003, 10:28 PM 

negers hebben altijd een hekel aan marokkanen omdat het gewoon dwazen zijn!

jouad

Re: moslims en negers

February 19 2004, 8:30 PM 

waar slaat dit op????ik heb veel neger vrienden zo zie je maar hoe er gedacht word.

Instinct Killer jij bent een sukkel

February 25 2004, 3:56 PM 

Ik kan hier zo kwaad op dit bericht worden en niet omdat ik ene neger ben, maar om het feit dat er weer eens een domme ongeletterde Marokkaan kans heeft gekregen ene computer te kopen.

Kijk ik woon al ruim dertig jaar in Nederland, ben een neger uit Suriname en ik kan je mededelen dat Marokkanen en Negers uit Suriname heel goed met elkaar kunnen opschieten. Ik woon in een wijk waar Marokkanen de meerderheid zijn of vormen. Ik ben met ze naar school geweest, hebt met ze gefeest, heb met mijn Marokkaanse matties kattekwaad uitgehaald.

Ik weet niet uit welke hol je gekropen bent, maar ga eens het woord neger nader ontleden. Net zoals je kut Marokkanen hebt heb je ook Kutnegers. Vergeet dit niet en houd toch op haat te verspreiden. Verder als je negers haat dan haat je je eigen volk. Want ook Marokko kent negers die nog zwarter zijn dan Surinamers.

Marocboy dus shut te fuck up met je onzin!

Instinct Killer jij bent een sukkel

February 25 2004, 3:56 PM 

Ik kan hier zo kwaad op dit bericht worden en niet omdat ik ene neger ben, maar om het feit dat er weer eens een domme ongeletterde Marokkaan kans heeft gekregen ene computer te kopen.

Kijk ik woon al ruim dertig jaar in Nederland, ben een neger uit Suriname en ik kan je mededelen dat Marokkanen en Negers uit Suriname heel goed met elkaar kunnen opschieten. Ik woon in een wijk waar Marokkanen de meerderheid zijn of vormen. Ik ben met ze naar school geweest, hebt met ze gefeest, heb met mijn Marokkaanse matties kattekwaad uitgehaald.

Ik weet niet uit welke hol je gekropen bent, maar ga eens het woord neger nader ontleden. Net zoals je kut Marokkanen hebt heb je ook Kutnegers. Vergeet dit niet en houd toch op haat te verspreiden. Verder als je negers haat dan haat je je eigen volk. Want ook Marokko kent negers die nog zwarter zijn dan Surinamers.

Marocboy dus shut te fuck up met je onzin!

reeel

ongelovigen

March 24 2004, 9:53 AM 

Belachelijk dat gescheld op wie dan ook. Laten we respect voor elkaar hebben. We zijn allemaal gelijk. MAAR DAN OOK ALLEMAAL. Dus, Master: als jij denkt dat je niet met 'ongelovigen' mag omgaan - en dat is zo'n mooi woord waar islamieten alle niet-moslims onder verstaan - wat doe je dan in Nederland, zo'n slecht en ongelovig land?

negers zijn oerdom

December 3 2007, 11:16 PM 

ik kon het niet laten om op te reageren. Negers zijn evolutionair dom en horen absoluut niet in andere delen te wonen dan in Afrika. Het is wetenschappelijk bewezen dat ze de laagste IQ hebben. Ze zijn wel lichamelijk sterk en goed ontwikkeld. Dus met andere woorden, ze zijn gemaakt om als slaaf te dienen voor de Blanke Ras, dus alle rassen behalve de negroide ras. Negers zijn lui en lelijk bovendien stinken ze. Ze hebben ook geen verscheidenheid in hun ras, het is altijd donkere ogen en kroes haar. het ergste soort zijn de blanken die zich mengen met de negroide ras. de halfbloedjes horen nergens bij. enkele negers hebben hun ras uitgestegen...daarbij houdt het ook op. Zoals Naomie Campell, prachtige negerin...enkele andere beroemdheden, voor de rest mag het hele ras van mij part uitstervenen. ze zijn er overal..enkele delen van Zuid Amerika en ABC eilanden zijn besmet met dit lage ras. bah.

negers zijn oerdom

December 3 2007, 11:19 PM 

ik kon het niet laten om op te reageren. Negers zijn evolutionair dom en horen absoluut niet in andere delen te wonen dan in Afrika. Het is wetenschappelijk bewezen dat ze de laagste IQ hebben. Ze zijn wel lichamelijk sterk en goed ontwikkeld. Dus met andere woorden, ze zijn gemaakt om als slaaf te dienen voor de Blanke Ras, dus alle rassen behalve de negroide ras. Negers zijn lui en lelijk bovendien stinken ze. Ze hebben ook geen verscheidenheid in hun ras, het is altijd donkere ogen en kroes haar. het ergste soort zijn de blanken die zich mengen met de negroide ras. de halfbloedjes horen nergens bij. enkele negers hebben hun ras uitgestegen...daarbij houdt het ook op. Zoals Naomie Campell, prachtige negerin...enkele andere beroemdheden, voor de rest mag het hele ras van mij part uitstervenen. ze zijn er overal..enkele delen van Zuid Amerika en ABC eilanden zijn besmet met dit lage ras. bah.

Anonymous

respond mia

January 27 2008, 8:27 PM 

Mia , heb je nu echt zelf niet door dat jij net de achterlijke bent???

Current Topic - moslims en negers  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  
Find more forums on IndividualsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement