--

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  

realiteit

March 22 2004 at 2:10 PM
reeel 

Jongens, jongens, wat een belachelijk intolerante taal allemaal. Wees eens reëel en scheld elkaar niet uit. Hou het gewoon bij de feiten. En dan vraag ik me af: waarom geloven moslims toch altijd dat zij als enige gelijk hebben en dat ze overal boven staan? Waarom is hun godsdienst altijd zo politiek georiënteerd en leidt die tot intolerantie? Waarom roepen ze altijd dat het Westen iedereen wil overheersen, terwijl hun hele mentaliteit er een is van overheersen? Waarom nemen ze verhalen van joden en christenen (bijbel) over, verdraaien die tot een voor henzelf gunstig verhaal (koran) en zeggen vervolgens juist dat de bijbel verdraaid is en de koran onfeilbaar is omdat de aartsengel Gabriël die in de oren van Mohammed heeft ingefluisterd? Waarom hoor ik zoveel moslims altijd begrip tonen voor of uitleg geven bij aanslagen door islamitische extremisten, maar wordt er nooit ofte nimmer eens de hand in eigen boezem gestoken? Waarom wordt er meer en meer door islamieten geprovoceerd? En gelooft zo'n zelfmoordenaar nu echt dat Allah hem zal belonen met een half dozijn maagden? Wat een mens- en vrouwonvriendelijk beeld van God, de mens en de wereld hebben die moslims eigenlijk! Dat de ogen van de moslims mogen opengaan, INSHA ALLAH!

Respond to this message   
Current Topic - realiteit  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  
Find more forums on IndividualsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement