wat ik heel erg jammer vind is dat ook die leuke discussie om het Amsterdamse gemeenteraadslid VROUW VAN HET JAAR 2000 is verdwenen.
Weet iemand hoe we haar kunnen voordragen om RIDDER IN DE ORDE VAN DE NEDERLANDSE LEEUW TE MAKEN?
Ook ben ik benieuwd of ze al in Sammar is geweest?
Vanavond (maandag) om 10 uur is Fatima Elatik opnieuw te zien bij Mokum tv op de Amsterdamse kabel (A1 salto).
In het zelfde programma ook Cheb Maimi in concert!!!!!!!
Hafid & Moussi
zeker kijen
November 27 2000, 11:39 AM
Bedankt, we zijn vanavond thuis en zullen zeker kijekn. Enne Ramadan Mubarik aan iedereen op dit nog kale forum.
rachida
elatik is super
November 27 2000, 12:43 PM
wij in rotterdan zij sjaloers dat er in de amsterdamse gemeenteraad zoŽn kanjer als fatima elatik zit.
ik heb zojuist op haar gestemd op haar naffersite.
en iedereen een fijne ramadan gewenst!
rachida
is mokumtv ook buiten amsterdam te ontvangen?
November 27 2000, 12:46 PM
las dat fatima elatik vanavond bij mokumtv te zien is.
mijn vraag: is mokumtv ook buiten amsterdam te ontvangen? of als streaming video op internet?
Jan
leer ff schrijven
November 27 2000, 1:16 PM
jongens, wat bedoelen jullie nou?
Hamidan Zhrou
Fatima Elatik vanavond bij Mokum televisie
November 27 2000, 5:35 PM
ik ga zeker kijken! Elatik, a winner!
overigens, waar is die site dat je op haar kunt stemmen?
fatima, opnieuw uitgenodigd
November 28 2000, 4:33 PM
nu het oude forum weg is, weet ik niet of fatima elatik mijn boodschap heeft gelezen.
reageer alsjeblieft, want je bent ons idool.
Hadji
stem nu op Fatima Elatik
November 28 2000, 8:38 PM
Ga naar:
http://amsterdam.guide.freeservers.com/vrouwjaar.html
en stem op Fatima Elatik als vrouw van het jaar 2000
Hamid the Hammer
Nou ja, een idool
November 28 2000, 8:50 PM
Ben een beetje geschrokken van al die heisa rond Fatima Elatik. Gewoon een Marokkaans gemeenteraadslid, die nou niet echt spraakmakend genoemd kan worden en alleen opvalt omndat ze een hoofddoek draagt.
Natuurlijk, ik heb die mokumtv uitzending ook gezien, maar om nou gelijk een soort Spice Girl van Fatima te maken vind ik overdreven.
Latifa
redduan, je bent zelf een idool
November 28 2000, 9:00 PM
ha redduan, je bent toch dezelfde "redouan" die bij mokumtv te zien was?
gelukkig hebben we die uitzending met jou er in opgenomen.
samen met mijn vriendinnen Farida en Saida spelen we die band dagelijks af.
je bent echt fantastisch en zouden je graag eens in het echt zien.
treed je binnenkort ergens op?
Nee, niet ver buiten Amsterdam
November 28 2000, 9:09 PM
Helaas, MokumTV is alleen in Amsterdam en een paar randgemeentes via de kabel te ontvangen.
Streaming video? Nog niet, helaas!
hoi
November 29 2000, 2:33 PM
ik wil best reageren of zocht je mij niet e grapje maar iniedergeval laat iets van je horen ps: later
Rosalia
Hamid the Hammer
Fatima forever!
November 29 2000, 3:07 PM
ik heb net naar salto gebeld om te vragen of ze die mokum tv uitzending met fatima elatik zouden kunnen herhalen.
dat doen ze alleen als er genoeg mensen naar vragen.
bel dus (020) 6 38 6 38 6 en eis een herhaling van mokum tv.
daar hebben we gewoon recht op
Anonymous
Untitled
November 29 2000, 4:20 PM
ja wanneer gaan we wat drinken sammen met je vriendinnen,dan kunnen we beter met elkaar babbellen
bel als jullie meer willen weten 0610380702 ja ik treed binnen kort weer op mokumtv maar dat hoor je nog wel van mij maar dit keer over fatima elatik
ridduan
Untitled
November 30 2000, 1:16 PM
ewa en hoe gaat het met jullie,ik wil jullie ook wel ontmoeten hoor maar ik heb het even druk, maar ik heb me nummer achtergelaten dus jullie kunnen me gewoon bellen veel sucses verder afz ridduan
Latifa
Voor Ridduan
December 1 2000, 2:36 PM
Als Fatima Elatik naar Sammar komt, laat het dan even weten, want dan komen we ook en kunnen we gelijk jou eens ontmoeten.
En kom je maandag weer op Mokumtv? Gaan we je weer opnemen, want we sparen alles van en met jou!
ridduan
Untitled
December 1 2000, 3:53 PM
ik kom maandag wel op mokum tv,sammen met kraker jack (bekend van het boek Kraker jack van die Diana Ozon)
en morgen ga ik naar de falistin demonstratie om naar Fatima Elatik te kijken, die er een toespraak gaat houden.
Latifa
fanclub voor ridduan
December 1 2000, 9:29 PM
ridduan, heb je al een eigen fanclub?
anders beginnen de meisjes van onze school er een!
en kun je niet wat vaker op tv komen? alleen bij mokumtv is maar twee keer per week en je begrijpt....
dat vinden we wel heel erg weinig!!!!
eerst waren we vanplan ook naar die palestina-demonstratie in het oosterpark te gaan, maar aangezien het ramadan is en we niet met jongens mogen praten, komen we maar niet omdat jij er ook bent.
het zou ons teveel worden als we je wel zien, maar niet met je mogen praten ivm de vasten.
o ja, wordt die demonstratie op tv uitgezonden?
dan kunnen we je in ieder geval opnemen.
hopelijk laten ze niet alleen die gasten zien die altijd al toespraken houden bij dit soort demonstraties. gaap.
we zijn benieuwd naar jouw toespraak die je gaat houden tbv onze palestijnse zusters en broeders.
je allergrootste fan, latifa
ridduan
voor latifa
December 4 2000, 9:19 PM
ewa, latifa alles goed. als jullie voor mij dat zouden willen doen zou ik het een eer vinden groetjes van ridduan en ik dank jullie allemaal
en vooral jou latifa