--

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  

voor faysal

November 27 2000 at 11:48 AM
Ramon 

-
Beste Faysal,

Als eerste moet ik zeggen dat ik baal dat het oude forum gecrashed is, want nu zijn ook jouw fantastische bijdrages verdwenen.
Ik vind je schrijftalent indrukwekkend en goed
geargumenteerd, opbouwend en overtuigend. Dit bewijst dat de komende generatie (2de en 3de generatie) zich niet makkelijk zal laten afpoeieren door wie dan
ook, waar we nog aan moeten werken is onze krachten bundelen (el itie7ado 9ouat).

Ik hoop dat je ook in dit nieuwe forum van je zult laten horen.

Met vriendelijke groet, thalla en salaam.

Respond to this message   
AuthorReply
Faysal

Untitled

November 29 2000, 12:57 AM 

Ja,best jammer al dat geschrijf.Maar ja....het is pas begonnen!

Er moet nog zo veel gebeuren.Zij die tegen ons zijn,zijn erg herkenbaar en duidelijk te onderscheiden.Wij moeten alleen durven het onder ogen te zien.

Want de werkelijkheid is best eng en zeer moeilijk te accepteren.Jammer he?Had Adam maar nooit van het appeltje gegeten.Dan zat ik nu op een wolkje te zweven met een zwartharige schoonheid.

Maar ja,dit leven is ook een uitdaging.Voor eeuwig plezier hebben lijkt me ook niets aan.(dat neem ik gauw terug,als ik de hel zie!)

Lalalala,wat saai zeg,dit forum....Ik hoop dat dat gauw zal veranderen.Die racisten zijn ook nergens meer te bekennen.

Current Topic - voor faysal  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  
Find more forums on IndividualsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement