ik ben fatima, maar volgens mij zoek je me niet!!!!!!
ik woon in casabaratha bij de boulevar
en waar kom jij vandaan ook uit Tanger of niet
zo ja, waar ergens
groetjes fatima
ja ik zoek iemand anders
December 18 2000, 12:50 PM
hoi fatima,
Ik woon in de wijk Lalla chafia??? dat ligt in de buurt van de medina!!!!!Ben je vorig jaar naar Tanger gewsst??? Nou ja ik wel en is je iets opgevallen???
Er waren veel negers uit andere Afrikaanse landen, ze wouden zehma een betere toekomst bouwen in Europa!!!please mensen het lukt onze eigen jongens niet eens laat staan jullie!!!
ps:leuke M'c donalds hebben ze gebouwd he , sorry maar ze hebben daar echt lekkere milkshakes!!!!!
groetjes seniorita imane
hayat
Untitled
December 18 2000, 3:36 PM
wat ben je een jongen of een meisje.ps als je een jongen bent schrijf me dan terug
fatima
vind ik ook
December 19 2000, 1:27 PM
hoi
ik vind die milkshakes ook lekker,
ik ben vorige jaar niet gegaan
je zei medina ik heb daar een kennissen wonen, is een leuke buurt
ga je uit daat, zo ja waar allemaal
want bij ons achter heb je zo'n café waar heel veel mensen komen uit nederland en zo, het is wel leuk
groetjes karima
Untitled
December 19 2000, 2:14 PM
he karima,
ja ik kom nooit in cafes maar ik vind het leuk naar de medina te gaan is echt gezellig daar!!!
En vooral bij de boulevard????? ik mis de stranden daar!!!!!! he naar welke strand ga jij altijd???
karima
ik mis het ook daar
December 20 2000, 9:51 AM
hoi
je weet mijn naam nu, ik hou er niet van om mijn naam op internet te zetten maar goed
ik ga altij naar verschillende stranden, maar ik heel vaak naar lechrais, twee uur rijden met de bus( die bussen daar zijn grappig, die zijn nog erger dan als je op een ezel zit)
heb je een vriendje daar, zo ja hoe heet hij
weet je wat ik ook nog leuk vind, de gezelligheid s'avond want dan gaan ze bij ons voor de deur allemaal bij elkaar komen en zetten ze muziek(en ze gaan ook nog dansen, stel je voor 1 of 2 uur s'nachts gaan ze dansen maar het is ook altijd gezellig daar dat mis ik het meest van al
s'avond de stad in gaan is ook wel gezellig, vind je niet?