--

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  

Bestaan er nog wel mooi meiden die maagd zijn?

December 18 2000 at 11:20 AM
Riffie 

-
Dit zou ik wel eens willen weten omdat de meeste de laatste tijd op deze forum zo geobsedeerd zijn door hun maagdenvlies.
Of denken de meeste echt dat het iets knap of bijzonder is als ze al sex voor het huwelijk hebben gehad.

Respond to this message   
AuthorReply
rachida

natuurlijk bestaan er nog mooie maagdelijke meisjes....

December 18 2000, 3:39 PM 

hallo hier rachida

jij vroeg of er nog mooie maagdelijk meisjes zijn.
ik vind zelf dat marokaanse meisje die maagd zijn mooi zijn omdat ze nog zuiver zijn.
groetjes rachida

asmae

ja, zeker wel

December 18 2000, 4:05 PM 

er zijn zeker nog heel veel mooie marokkaanse meiden die nog maagd zijn. Ik vind dat het voor ieder individueel is om te beslissen of men maagd blijft of niet.
Maar alle marokkaanse meiden die ik ken zijn nog maagd!!!!!!!!!!!!!
asmae

Cogito

Maagdelijkheid

December 18 2000, 7:14 PM 

Maagdelijke jongens zijn ook erg mooi. Veel mooier dan al die jongens die hun lul maar overal insteken en zitten te zeiken om een maagdje, terwijl ze zelf misschien al een geslachtsziekte hebben.

Warda

Untitled

December 18 2000, 9:50 PM 

het is altijd:

meisje dit
meisje dat
meisje dit
......

als een marokkaans meisje ontmaagd is, komt het door haar tampon, heeft ze zichzelf ontmaagd, door de dildo, of door een man?

indien het door een man is gebeurd, is die man marokkaan??

hoeveel ontmaagde meisjes zijn niet met een marokkaanse jongen naar bed geweest??

vertel me dat eens
en niemand moet me wijsmaken dat marokkaanse jongens enkel andere nationaliteiten gebruiken om hun sperma kwijt te raken, ik ken genoeg mannelijke marokkaanse PROFITEURS, die absoluut geen respect hebben

dus hou aub op met altijd de meisjes in een kwaad daglicht te stellen

als jij maagd bent, eis dan een maagdje als je wil, maar zit niet te zeiken over diegenen die het wel gedaan hebben

hartstikke beu, meisje meisje meisje meisje.....

dat jullie je lul niet kunnen thuishouden, moet je niet op ons steken!

Maagd

Untitled

December 19 2000, 11:00 AM 

Nee er bestaan alleen nog mannelijke schonen!!

Maagd

Untitled

December 19 2000, 11:02 AM 

Ik bedoelde mannelijke maagdelijke schonen!!!

Soussi-Generaal

Maagdjes

December 19 2000, 3:36 PM 

De mooiste Meiskes in mijn ogen zijn nogal altijd Marokkaanse meisjes... Maagd of niet.. maar een maagd heeft de voorkeur en ik stop mijn lul alleen in mijn onderbroek nadat ik de plantjes water heb gegeven... can you digg it?

Cogito

Verstandige woorden

December 20 2000, 12:11 AM 

Hoi Soussie-Generaal,

Daar hoor je hem ook altijd in te stoppen en pas als je keurig bent getrouwd, mag het ook ergens anders. Of je doet het nu al, maar dan niet zeuren over maagdjes. ;)

ridduan

Untitled

December 20 2000, 11:54 PM 

hallo
sorry dat ik zeg maar er zijn veel marokkaanse meisjes die ontmaagd zijn,en met alle respect voor meisjes die maagd zijn. en je hebt zelf meisjes die met nigers omgaan, eem kind met hun samen hebben.
en veel sucses verder

najoua

Untitled

December 22 2000, 10:24 AM 

Ik ben er het mee eens dat een meisje net als een jongen maagd moet blijven voor het huwelijk, maar als dat niet het geval is bij mijn toekomstige, ga ik er niet over zeuren. Dat is tussen hem en God, zolang hij NU maar gelovig en betrouwbaar is. Uiteindelijk delen we een toekomst, niet een verleden.

sukkel

January 9 2001, 3:50 PM 

natuurlijk bestaan er nog marokkaanse maagden alsof je dat niet weet. neem nou mijn en mijn vriendin allebei maagd en dat blijven we ook (tot aan onze huwelijksnacht)dus uitgeluld berggeit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Current Topic - Bestaan er nog wel mooi meiden die maagd zijn?  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  
Find more forums on IndividualsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement