|
super hadaDecember 18 2000 at 12:59 PM | abdel |
| - wat vinden jullie van de marokkanse super hada |
|
| Author | Reply |
onbekend
| Untitled | December 18 2000, 2:18 PM |
waar hebben jullie het verdomt over heb je niks te doen of zo!!!!!!!!!!!!!! |
|
sam
| the bomb | December 19 2000, 9:35 AM |
slm
super hadda is gewoon the bomb, als je het nog niet kent; elke avond na salat ishaa op rtm. gewoon lachen op z'n marokkaans. super hadda is een marokkanse die de marokkaanse problemen wil oplossen, bijvoorbeeld jongeren die naar spanje willen varen tegenhouden enz. daarna doen ze een bestaande film na, bv. the matrix, the usual suspects,... het programma heet prodapart.
kijk en je zal wel zien dat het een leuk programma is.
|
|
Soussi-Generaal
| Untitled | December 19 2000, 3:16 PM |
Ik heb die shit op TV gezien en ik vind het niet te pruimen!!!!
|
|
Rashid
| Untitled | December 20 2000, 12:52 AM |
Goed idee van de tv-makers om super hada in het leven te roepen van de marokkanen.
Die mensen daar worden te snel beinvloed door tv. misschien heeft zo'n programma wel een positieve invloed op hun.
In de vakantie bijv. als ik in marokko ben, lijkt het wel of al die meisjes daar rechtstreex uit een tv-serie komen. Qua gedrag, kleding en dergelijke..
Stelletje acteurs.. niet normaal meer!
Groet,
Rashid |
|
hassan
| Untitled | December 20 2000, 2:32 AM |
Rashid, Marokkanen zijn geboren toneelspelers. Dat wist je toch wel. Zelden heb ik zoveel theatertalent gezien als in Marokko. Vooral als het om geld gaat. |
|
Yasmine
| Untitled | December 20 2000, 2:48 PM |
Volgens mij vinden jullie jongens zo'n te gek wijf omdat ze strakke kleren aan heeft en bepaalde welvingen toont. Ik vind het kinderachtig. | |
|
|
|