Dag Naffer-mensen. Ik vroeg me af wat jullie van de Maghreb.nl site vinden. Ik ben een frequent bezoeker van de maghreb site en vind de naffers dan ook een slap aftrekksel van deze site.
beetje rare opmerking. is toch een heel goede site met veel informatie? dit is gewoon een ander soort type site.
Untitled
January 9 2001, 4:37 PM
dacht het niet saara het enigste wat maghreb.nl heeft is een goede emialbox!!
de forums zijn ook niet echt toppie!
en tjaa zoals mister tarik al zei dit is een anders soort site maar dus echt niet een aftreksel van maghreb.nl
you don't like IT ? rechtsboven zie je een zwart kruisje .......klik daar eens op en je hebt geen last meer van deze site
groetjes
Yasmine
Untitled
January 10 2001, 11:04 AM
Er worden hier in ieder geval betere discussies gehouden dan op magreb.nl.
doei
January 10 2001, 11:10 AM
he saara als je dat vind waarom kom je hier dan ?????
enne ik kom ook vaak bij maghreb.nl, ja joh ik kom overal
naffer
Untitled
January 10 2001, 11:10 AM
op maghreb.nl worden naffers geboycot
dus geef het aan iedereen door die je kent dat ze naar deze site moeten komen op dit forum.
ridduan
ga dan weg wat doe je nog hier
January 10 2001, 10:37 PM
als jij maghreb beter vind ga je maar weg.
je moet niks dus je weet voortaan hoef je terug te komen.toevallig heb ik dit met iemand anders opgericht ik ga ook niet naar maghreb.nl en zeg daar ja dit is een slechte site dus kom naar mokumtv.wat jij verteld is gewoon onzin.maar ik zeg je een ding ga hier niet zitten vertellen dat dit een slappe site is en laat deze bezoekers met rust alleen dat vraag ik je
Rashid
Untitled
January 11 2001, 12:07 AM
Wat een zielig wijf, zeg!
Deze site is juist uniek in zijn soort en mevrouw komt de naffers ff wijsmaken dat het een aftreksel is van die klote maghreb.nl. Haha!
Ga toch lekker terug naar die site voor de zwakzinnigen!
Faissal
???
January 11 2001, 2:07 AM
Salaam aleikum,
Waar gaat deze discussie eigenlijk over, het lijkt wel
of ik naar een ruzie tussen voetbalsupporters zit te kijken:"Mijn clubje is lekker beter dan de jouwe"
Ik bezoek alle twee de sites en vind ze alle twee goed
Je kan ze niet vergelijken omdat ze niet op elkaar lijken, ipv ruziemaken kunnen ze misschien beter samenwerken om hun sites te perfectioneren zodat de mensen kunnen zien waartoe de arabieren en islamieten
in staat zijn.
Salaam aleikum,
Faissal
SAMIRA uit de zeeheldenbuurt
Goed gezegd Ridduan
January 11 2001, 11:52 AM
Ben het tweehonderd procent met je eens!
Anonymous
Untitled
January 11 2001, 1:26 PM
Ik word gewoon in mijn vooroordelen bevestigd. En weten jullie waarom? Ik had hier gisteren een berichtje geplaatst met mijn commentaar. Die is door de Naffer-directie dus weggehaald. Dat betekend dat jullie onproffessioneel te werk gaan en mensen hun mening niet laten verkondigen. Dat zegt meer over jullie site dan de bezoekers. Niet waar?
En mochten jullie na hevig vergaderen tot de conclusie komen dat 'die Saara erg vervelend is'en besluiten mij account op te heffen, dan hebben jullie een klein probleem. Ik kan namelijk onder verschillende namen inloggen, maar dat hadden jullie misschien zelf al in kunnen vullen.
En wat ik hier doe? Ik lees en lach voornamelijk. mag ik?
;P
saara
JALTI -tangauoi
Untitled
January 11 2001, 3:31 PM
MAGHREB.nl mocht willen dat ze zoals de naffer site
waren
Hamidan Zhrou
Sara, je weet niet wat vrijheid is
January 11 2001, 4:06 PM
Zielig,
heel zielig dat zo´n wijsneusje als die Sara hier een beetje reklame loopt te maken voor internetpolitie.
Jazeker, bij de Naffersites wordt je niet vooraf gecontrolleerd.
Dat vind jij een nadeel, hé?
Rot dan toch gewoon op naar dat Magrhebsite van je.
Wat kon je hier eigenlijk doen, behalve dat je zo nodig gratis reclame voor ze komt maken?
En jouw site weg? Hahaha, nou, ze hebben hier in het verleden al eerder bewezen dat ze zoiets niet flikken.
Waarom zouden ze anders die troep van jou gewoon laten staan?
Bij jouw vriendjes van maghreb hadden ze je allang weggeflikkert als je ook maar een woord van kritiek op hun kolesite zou hebben.
En log maar lekker in onder een anderre naam, meid.
Je zult altijd herkenbaar zijn als die merda van maghreb-nl.
Je stinkt namelijk!
Sneller Naffer-forum !!!
January 13 2001, 12:34 PM
Beste bezoekers van dit forum:
Lang (te lang) gewacht voor dit forum verscheen?
Er is nu een sneller forum. Er staan nu een aantal forums op de home-site van de Naffers.
In principe staat het snelste Forum nu als forum nummer 1 bovenaan deze site.
Ga dus naar
http://www.geocities.com/naffernl/
en bookmark deze site! Dat is de mainsite van de (echte) naffersite, niet te verwarren met die Maghreb nl die de url naffers hebben geclaimed.
Succes,
webmaster Ridduan
omar fidel
Untitled
January 20 2001, 3:17 AM
saara je bent vieze heks
TPM
Wat een niveau...
May 26 2003, 2:37 AM
Wat lees ik hier, op deze site van gelovige Islamieten?
Woorden als: "wijf... heks..."
Kortom: disrespect!
Staat dat in jullie Koran, dat je zo over vrouwen mag praten?
Of is dat de bekende eigen interpretatie van dit boek, die zielepieten (verdwaald geraakt in te welvarende landen) nodig hebben om hun laatste restje zelfrespect overeind te houden?
Get a life, sukkels!
En voeg 'ns iets positiefs toe aan dit mooie land.
Current Topic - Naffer is een slap aftrekksel van Maghreb.nl