--

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  

NAFFERS WORDEN DOOT KHAMSA DESGIN MAKERS VAN MAGHREB.NL LASTIGGEVALLEN VIA EMAIL

January 10 2001 at 11:18 AM
ridwan 

-
Ik heb eergisteren op de maghreb.nl een aantal keren deze site op het forum aangegeven als nog een goeie marokkaanse site. vervolgens werd ik en mijn account bij maghreb.nl geblockt door de makers van maghreb.nl
Nu krijg ik ook allerlei dreigmeeltjes van khamsa design. Ik snap deze actie niet. zijn zij tegen nog een goeie marokkaanse site. zijn zij bang voor de concurrentie?Doen de makers van maghreb.nl zich voor als zeer intellectuele geleerde studenten en zijn het in feite gewoon arrogante zielige marokkanen die onder meer de volgende meel naar me toe stuurden:

##################################################
From: "KHAMSA WEB DESIGN & COMMUNICATIONS" <info@khamsa.nl> Save Address - Block Sender
To: <ridwan25@hotmail.com> Save Address
Subject: al hmar
Date: Tue, 9 Jan 2001 17:09:04 +0100
Reply Reply All Forward Delete Previous Next Close

sir na3atullahu 3lik al hmar makat swaash

Attachment: KHAMSAWEBDESIGN_COMMUNICATIONS.vcf (165b) -- View Attachment
##################################################

het attachment heb ik maar niet geopend want ik denk dat het een virus is. wat vinden jullie van dit soort activiteiten? denkt maghreb.nl echt dat zij het alleenrecht op het marokkaan zijn hebben en het alleenrecht op marokkaanse jongerensites??graag jullie reactie. alleen serieuze reacties graag. salaam oehalaikoem.

ridwan

Respond to this message   
AuthorReply
justaboy

Untitled

January 10 2001, 12:17 PM 

haha ik heb ook eeen bericht gehad van die pippo's haha ik heb um gewoon netjes terug gemaild met uitleg
ik wist eigenlijk niet wie ze waren die khamsa maarja als ze daadwerkelijk van maghreb.nl zijn dan zijn het zeker zielige personen die niet tegen concurentie kunnen !! maar ik denk het niet want maghreb.nl ziet er proffesioneel uit .

kopie van het mailtje dat ik heb ontvangen :

Date: Tue, 9 Jan 2001 18:02:08 +0100
From: "KHAMSA WEB DESIGN & COMMUNICATIONS" <info@khamsa.nl> Add To Address Book
To: <justaboy@maghreb.nl>
Subject: Steeds al dat commentaar over Maghreb.nl

--------------------------------------------------------------------------------

Part: 1

Beste Justaboy als jij zoveel commentaar hebt op Maghreb.nl waarom heb je dan nog steeds een email adres van Maghreb???

--------------------------------------------------------------------------------

Part: 2

Attached File: KHAMSA WEB DESIGN & COMMUNICATIONS.vcf Download

[ Show Full Headers ]

Copyright © MAGHREB NEDERLAND V.O.F. All Rights Reserved. MAGHREB.nl - Privacy Policy. MAGHREB.nl - Terms of Service.
Privacy Policy.

eigen schuld

January 10 2001, 4:04 PM 

mensen, het is toch meer dan logisch dat die mensen van Maghreb.nl jullie vragen of er geen berichten worden geplaatst over Naffer? Is toch helemaal niets mis mee? Als jij ( ridwan) overal en nergens, bij alle topics een berichtje plaatst, dan kan ik hun reactie begrijpen. is gewone reclame te duur en probeer je het op die manier? dat is toch niet eerlijk. Die gasten moeten het ook maar hebben van commerciele sponsers. dan kom jij aan met 'he, een gratis reclame plaats voor de naffer site.' sorry, dat begrijp ik dan niet.
saara

ridwan

Untitled

January 10 2001, 4:19 PM 

nou saaara,

maar ik zie er dus vaak zat op dat andere mensen verwijzen naar andere websites en zeggen. ga daar eens kijken. dan wordt dat ook niet verwijderd. nee lieverd, het gaat puur om de concurrentie enn jaloezie.vind jij het normaal dat ze meteen mijn ip-adres hebben geblokkeerd waardoor ik niet meer met mijn eigen computer op maghrebs forums kan komen.
ik heb niet eens een waarschuwing gekregen?? slaat nergens op. wist ik veel dat dat niet mocht.
en verwijzen naar een andere marokkaanse site vind ik geen reclame. we zijn allemaal marokkanen en ik wilde anderen gewoon laten weten dat er meer is dan alleen maghreb.nl.
of vond jij deze site niet leuk dan. vooral het dagboek van M6 onze koning vind ik erg interessant.
maghreb.nl moet gewoon stoppen met het denken dat ze het alleenrecht hebben op marokkaanse jongerensites op internet. ze proberen elke vorm van concurrentie meteen de mond te snoeren met intimidatie en dreigmeeltjes. echt pure marokkaanse schoffies zijn het en niet de intellectuele welopgevoede en zeer moderne marokkaanse jongeren als ze zich voordoen.
het lijkt wel de marokkaanse geheime dienst.

groetjes,
ridwan

Rashid

Untitled

January 10 2001, 11:58 PM 

De manier waarop maghreb.nl reageert in hun mailtjes is echt alles behalve proffesioneel. Zou je niet verwachten van een zogenaamd professioneel bedrijf.

Ze sturen ook virus als attachment in hun mailtjes, haha, echt belachelijk!!

En maar niet te spreken van de bans die verrichten. Mensen die een afwijkende mening hebben dan de massa, worden gewoon zonder reden de mond gesnoerd!

Stelletje geldwolven zijn het bij Khamsa design, anders zouden ze links naar andere marokkaanse sites wel tolereren.

Maargoed, eigenlijk bestaat die fokking site van maghreb.nl voor mij niet meer. Het kan de pot op!

Laterz!

TNG

Untitled

January 11 2001, 3:51 PM 

Saara what comes around, goes around

Karima

Khamsa en Maghreb professioneel? HAHAHA

January 11 2001, 4:11 PM 

Hoe dan ook, de Naffersites zijn en blijven gewoon de LEUKSTE!
Gevoel voor humor, daar hebben de Mghrbi van dat andere net nooit van gehoord, want ze willen gewoon snel geld verdienen via onze ruggen!
Ze kunnen gewoon de pot op!

Sneller Naffer-forum !!!

January 13 2001, 12:37 PM 

Beste bezoekers van dit network54 forum:
Lang (te lang) gewacht voor dit forum verscheen?

Er is nu een sneller forum. Er staan nu een aantal forums op de home-site van de Naffers.
In principe staat het snelste Forum nu als forum nummer 1 bovenaan deze site.
Ga dus naar

http://www.geocities.com/naffernl/

en bookmark deze site! Dat is de mainsite van de (echte) naffersite, niet te verwarren met die Maghreb nl die de url naffers hebben geclaimed.
Succes,
webmaster Ridduan

Current Topic - NAFFERS WORDEN DOOT KHAMSA DESGIN MAKERS VAN MAGHREB.NL LASTIGGEVALLEN VIA EMAIL  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  
Find more forums on IndividualsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement