--

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  

Achterlijkheid alomtegenwoordig!

January 16 2001 at 1:27 PM
MariekeVanNijmegen 

-
Gegroet iedereen en ik ben blij dat ik terug ben...

Waar ik de laatste tijd mij mateloos aan erger is dat je overal krijgt te horen of een meisje(jongens worden hier al ter zijde gelaten ook nog!) al dan niet ontmaagd mag voor het huwelijk. Alsof dit Dé probleem is op de wereld. Groter dan de Palestijnse kwestie en nog groter dan onze islamitische geschiedenis die verloren dreigt te gaan.
Ik zou zeggen GET REAL allemaal en richt jullie aandacht een beetje naar boven, waar jullie hersenen zitten. Sex is dus een typisch westers product die echt goed verkoopt en wij zijn nog achterlijker dat we ons aandacht mee in hun richting sturen.
Ik ben niet tegen geslachtsgemeenschap(sex vind ik een lelijk woord!!)integendeel, maar wel tegen mensen die daar lichtzinnig mee omgaan. Gemeenschap hebben is zoals we weten een stukje paradijs proeven en waarom zou men dit delen met iemand die je binnen de kortse keren niet meer ziet? De Islam heeft dit heel logisch geregeld en raad de mens aan om dit binnen de redelijke perken te doen. Wanneer je dus huwt met iemand en de beslissing neemt om je hele leven met iemand te omhelzen!! Dit is allemaal gezonder voor de mensheid vind ik. Wanneer je hebt gewacht tot het huwelijk heb je je zelf ook iets bewezen en dat is dat je een persoon bent die geduldig is en eerst nadenkt. Je geweten is dan ook vele zuiverder en dergelijke...omdat je altijd je aandacht op iets anders hebt gericht, op het geestelijke weliswaar. En kun je zeker veel meer aan in het leven dan iemand die zich zomaar overgeeft in zijn dierlijke eigenschappen.

ik ga hierover stoppen en verontschuldig mij dat ik hier weer eens over ben begonnen. Ik wilde gewoon mijn mening hierover kwijt.

Ik groet jullie in alle rust en tot nog eens inchallah!

Respond to this message   
AuthorReply
Ekem

Untitled

January 16 2001, 5:15 PM 

je kan dit verhaal beter in forum 1 vertellen (zie de naffer mainsite)

Current Topic - Achterlijkheid alomtegenwoordig!  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  
Find more forums on IndividualsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement