--

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  

Aan de Webmaster

January 17 2001 at 12:23 AM
Faysal 

-
Salam

Kom met slechts EEN forum voor de overzichtelijkheid,laat het een snelle forum zijn,beveilig de forum voldoende en deze site zal weer gaan opbloeien.

Deze site heeft onder de naam Naffer erg veel stof doen opwaaien,en het ligt iedereen nog vers in het geheugen.

Maak daar gebruik van.

Khoda Hafez

Respond to this message   
AuthorReply

Untitled

January 17 2001, 1:23 PM 

daar ben ik het helemaal mee eens.
Maak gebruik van de aandacht en zet je meer in voor een meer overzichtelijk forum.

het bloeit en zal verder bloeien.

gegroet,

ridwan

Complimenten en een opmerking

January 29 2001, 10:50 AM 

Salem Aleikum Hassan,

Allereerst mijn complimenten voor de vernieuwde vormgeving van de Naffersite. Het ziet er mooi, rustig overzichtelijk en verzorgd uit. Je hebt de beslissing genomen het oorspronkelijke forum op te delen in verschillende fora met eigen onderwerpen. Daar is wat voor te zeggen, de kans op overbelasting daalt en als er één forum crasht kunnen anderen nog verder. Toch vind ik het jammer dat het niet meer één forum is waar álle onderwerpen besproken kunnen worden. Ik was een fan van het eerste gecrashte forum en vind het nu wel overzichtelijker, maar minder spannend en minder intiem. Bij het andere forum kreeg je een huiskamergevoel, een aantal mensen in een kamer die over alle mogelijke onderwerpen discussiëerden. Het niet-censureren was ook de charme. Misschien gaat deze opzet ook wel leven, maar het kan ook zijn dat de ziel wordt gedood door de structurering. In ieder geval wens ik je nog veel succes ermee. Wellicht kom ik af en toe nog een kijkje nemen.

Met vriendelijke groet,

Ashfoura
(webmaster van een katholieke site, waar het forum helaas niet zo tot leven komt. Misschien door dat het temperament van Nederlandse katholieken wat onderkoeld is of gewoon omdat er te weinig taboes zijn om over te discussiëren)

Current Topic - Aan de Webmaster  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  
Find more forums on IndividualsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement