--

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  

Waarom vinden Marokkaanse jongens het erger als een Marokkaanse meisje met een neger gaat dan wannee

March 7 2001 at 7:06 PM

-
Hallo Allemaal!!!

Wat me heel vaak opvalt is dat Marokkaanse boys het heel erg vinden als een Marokkaanse meisje met een nigga heeft! Dat is terecht, maar waarom is het niet erg wanneer ze een relatei heeft met een Marokkaan? Het is toch allebei haram?!!! Ik vind dat het allebei niet kan! En al helemaal niet door marokkanen!!! Dus met andere woorden: Marokkanen, wanneer je een Marokkaanse meisje ziet met een neger, doe er iets aan! Maar vergeet niet in te grijpen wanneer een marokkaanse meisje met een marokkaan heeft! Dus niet zelf playen en dan vies kijken wanneer een neger hetzelfde doet! Ik word liever geplayed door een nigga dan door mijn landgenoot!!!!

Saaaaaaaaaaalaaaaaaam oe aleikom.

Respond to this message   
AuthorReply

Hellemaal mee eens

May 15 2001, 1:01 PM 

Ik zelf heb een dochterje van een surinamse, en ben daar ontzettend trots op en ik vind dat marokaanse jongen ons meisjes tot min vinden en dus waarom ons zelf aan de marokaanse jongens geven terwijl we, BETER KUNNEN KRIJGEN IEMAND DIE ONS GOED BEHANDEL MET RESPECT EN ONS NEMEN ZOALS WE ZIJN.

VOOR MIJ GEEN MAROKAAN WANT DIE ZULLEN TOCH ALLEEN MAAR OVER JE LULLEN EN NIET POSITIEF OOK AL BEN JE DAT MAAR ALLEEN NEGATIEF.

dus geef mij maar mijn liever een neger

dat

June 12 2001, 7:30 PM 

ik snap eigenlijk nie waar die marokkane zich mee bemoeien ik bedoel daar zitten hun toch niet mee met wie iedereen verkering heeft ik snap der reden niet waarvoor ze moeilijk doen waarom is t slechter als je iets mee een neger neemt omdat ie wil hawwee dat willen ze toch allemaal de keus ligt toch bij het meisje

dat

June 12 2001, 7:31 PM 

ik snap eigenlijk nie waar die marokkane zich mee bemoeien ik bedoel daar zitten hun toch niet mee met wie iedereen verkering heeft ik snap der reden niet waarvoor ze moeilijk doen waarom is t slechter als je iets mee een neger neemt omdat ie wil hawwee dat willen ze toch allemaal de keus ligt toch bij het meisje

maaslag

Untitled

July 12 2001, 12:25 PM 

er is maar 1 antwoordt op je vraag en die kan je het best aan je vader vragen.Die kan je alleen een antwoordt op je vraag geven. En zeg maar dat je liever door een nigga wordt gef#uckt. ( niet vergeten te zeggen he)

maasslag

kaasneger

mythe

October 7 2002, 11:12 PM 

Ze zijn bang dat ze niet zo'n grote hebben.

killer-instinct

reactie

February 13 2003, 5:46 PM 

negers horen niet met marokkanen. Wat moet je nou met hun??? Zij willen alleen maar sex of wat anders. Je heb geen enkele voordeel aan hun. Je verliest je gedsdienst en het vertrouwen in je gemeenschap.

A.u.B aan alle marokkaanse meisjes: Gaat studeren of doe wat met je leven. Maar ga niet naar die apen!!!!!!!!!!

:S:S

April 19 2003, 2:13 PM 

wayoo wat gebeurt er hier ?? hoor ik iets over een relatie zonder dat je getrouwd bent ?? broeders en zuster een relatie zonder dat je getrouwd bent is HARAM !!!!!!!!!!! je moet één ding onthouden een moslim die jou played wordt misschien wel erger gestraft door allah dan een niet moslim, omdat hij weet dat hij dat niet mag doen en toch doet hij het !! Maar laten we eerlijk wezen meeste marokkaanse meisjes kleden zich ook niet zo fatsoenlijk aan zoals het hoort in de islam, zelfs een shikh uit het midden oosten zou niet genoeg hebben aan 4 vrouwen als hij jullie hier ziet rondlopen met die mode van de ongelovigen.

Als de profeet nog leefde zou hij dag en nacht huilen om dit. Allah heeft de vrouw geschapen met haar waarde en de man met zijn waarde en Hij de Verhevene eist van ons dat we iedere persoon in zijn waarde moeten laten.

salaam

Re: Waarom vinden Marokkaanse jongens het erger als een Marokkaanse meisje met een neger gaat dan wa

November 13 2003, 1:39 PM 

een vriendin van my is dus Haram. ze wont samen met een nederlandse jongen. jammer dat haar familie haar heeft laten vallen. gelukkig dat ze nog wat surinaamse & nederlandse vriendinnen heeft naast 2 marokkaanse meisjes die nog wel met haar durven omgaan. live & let live & laat god oordelen. mochtie bestaan.

ik ken een..........

February 19 2004, 8:25 PM 

ik ken een marokaans meisje die voor me broer werkt als hoer,ze is ontzettend knap en verdiend lekker geld met haar...ik zeg tegen hem als haar broers erachter komen nou!!!dan zegt mijn broer altijd als jij het was zouden ze het ook met jou doen.gelijk heeft hij maar ik vind het wel wreed ik lach die mokros soms dan wel uit.wij zijn zogenaamd hoeren maar die wijven van hun kunnen er ook wat van hoor.

schande

March 28 2004, 5:27 PM 

Luister hasna dat je het leuk vind voor een meisje dat jou broer misbruik maakt van haar. en jij vind het goed. hsoema schaam je je bent medeplichtig en misbruik van een ander familie je verpest het hele leven van iemand schaam je ik wens je precies het zelfde. En vergeet niet allah zal jou en je broer straffen voor het geen wat jullie doen overspel en het dwingen tot overspel en daar nog eens geld aan verdiennen en dat nog eens met je medemarokaan en mede moslima hsoema. en noch iets stel als het met mijn zus zou gebeuren dan had ik je hele famillie koud gemaakt echt serieus. maar gelukkig zijn ze allemaal getrouwd en hebben allemaal een gelukkig leven. sta je er bij stil wat voor pijn je die moeder doet en die vader. een heel kind op voeden voor een pooier. nogmaal hsoema. Wat betreft een neger mocht de neger een moslim zijn dus praktiserend nou dan kan het nog wel. maar niet net als dat antilliaans onkruid dat neukt en wegweest dat wens ik geen een meisje toe ook niet een antilliaans meisje of suri of wat dan ook. en dat is de bezorgdheid bij marokanen niet dat je met een neger gaat. ok
ik mocht je nog vragen hebben stel ze maar gewoon. maar stel dat het met de dochters van je broer gebeurt. OOeeehhh ik gun het ze niet want zei zijn onschuldig.

omar

LET OP !!!!!

March 29 2004, 10:35 AM 

maar hasna je bent geen marokaanse want toen ik je wilde mailen stond er als email jvanampt@hotmail.com.
dus als je ons zwart wilt maken doe het ergens anders. ja mensen als jij horen hier niet om andere ok. ok

MENSEN OP FORUMS LET OP!!!! NIET IEDEREEN DIE IETS ZEGT. WIL ZEGGEN DAT HIJ MAROKAANS IS OF EEN BUITENLANDER HET KUNNEN OOK GEWOON NEDERLANDERS.

Current Topic - Waarom vinden Marokkaanse jongens het erger als een Marokkaanse meisje met een neger gaat dan wannee  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  
Find more forums on IndividualsCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement