Hallo,
ik zoek adressen van macrobiotische restauranten, zowel in België als Nederland! Als u een adres heeft, mail het mij dan zeker door: lil_sis_roach@hotmail.com
alvast bedankt!
Sarah xxx
Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag, Ik woon zelf in Rotterdam en ben dus op zoek naar dergelijke restaurants in Zuid-Holland. Indien iemand iets weet dan hoor ik dit heeeel graag!
mailen mag natuurlijk ook naar bbenningshof@gmail.com
Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag, Ik woon zelf in Rotterdam en ben dus op zoek naar dergelijke restaurants in Zuid-Holland. Indien iemand iets weet dan hoor ik dit heeeel graag!
mailen mag natuurlijk ook naar bbenningshof@gmail.com
In de Karthuizersstraat te 1000 Brussel is er de theepot, een bio-shop met een macrobiotisch restaurant op het eerste verdiep.
Ik ben zeer kritisch op vlak van voeding en keer steeds tevreden terug.
Voordelige prijzen en gebalanceerde schotels.
Het restaurant is open van 12h tot 14h.
Hoi
In Antwerpen heb je Cullinan. Dit is wel echt macrobiotisch.
In Hasselt ken ik restaurant Levensboom. Ik ben er echter nooit gaan eten.
In Gent is er het restaurant Panda (er is ook een winkel bij).
Groeten
Johan
Dit forum bevestigd nogmaals hoe zeldzaam zulke zaken zijn. Ik heb er al aan gedacht om er ook ééntje open te doen.
Ik ben "bezeten" van deze leefgewoonte en voedingswijze en jaag me telkens op als ik door het dagelijkse leven en mijn werk niet de kans krijg om macrobiotisch te zijn dus kan ik er maar beter middenin gaan zitten door zo iets dergelijks open te doen.
Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan, maar dit is echt een droom van mij. En dromen zijn er om waar te maken he
Als het ooit zover is, laat ik het zeker weten
Er is nu ook een fantastisch goed macrobiotisch restaurant in Gent. Het heet Avalon en ligt schuin tegenover het Gravensteen, hartje Gent.
Méér dan de moeite waard.
Kijk ook op avalon.be