vincent76 (Inloggen vincent76) van IP adres 82.169.140.2
Kan iemand mij vertellen waar ik boeken over makrobiotisch koken kan vinden? Ik woon in breda en geen enkele boekenhandel heeft ze en kan ze verder niet bestellen.
Ik ben ook geinteresseerd in een cursus waar en wanneer?
Alvast bedankt
Vincent
de bibliotheek in Breda heeft wel boeken op dat gebied.
Verder is het handig om (door heel NL) tweede hands zaken af te gaan voor boeken. Zo ben ik toch wel aan veel gekomen.
Ik ga weer macrobiotische kooklessen geven in Breda begin Maart. Je kunt me daar over bellen.
In Belgie worden er kookcursussen gegeven op verschillende weekends door het jaar, vlakbij Antwerpen dus goed te bereiken vanuit Breda lijkt me -> www.denatuurlijkekookschool.be
In Rotterdam: www.oostwestcentrum.nl
en in Amsterdam: www.macrobiotics.nl
(en natuurlijk door mensen thuis, zoals Marieke)
Boeken zullen ze op alledrie de plekken ook hebben (alleen R'dam weet ik niet uit ervaring) en verder ben ik ook kookboeken tegengekomen in een esoterische boekhandel (om het zo maar te noemen). Ook kun je goed snuffelen op internet.
heel logisch is een adviesbureau op het gebied van biologische, macrobiotische en vegetarische voeding.
In ons pakket hebben we een ruim aanbod aan boeken met voornoemde onderwerpen. martin@heel-logisch.nl
Het Oost West Centrum in Rotterdam heeft een aantal cursussen en workshops op het gebied van macrobiotiek. Ze verzorgen zelfs beroepsopleidingen op dit gebied: o.a. Natuurvoedingskok, en - consulent. Voor een actueel overzicht kijk op: www.oostwestcentrum.nl. Hier staat ook een link naar uitgeverij Genmai die de boeken van Kushi in het nederlands uitgeeft. Je kunt bij hen rechtstreeks diverse interessante titels bestellen: een kookboek, maar ook theorieboeken en de 'Genees Wijzer' (een heel uitgebreid naslagwerk) een aanrader voor iedereen die geinteresseerd is in Macrobiotiek!