Groot en uitsluitend ( maar wel uitstekend ) vegetarisch/ macrobiotisch feestbuffet met verfijnde gerechten uit verschillende landen.
Ook niet veggies,en macrobioten zijn elk jaar vol lof over dit uniek en uitgebreid feestbuffet.
Wanneer ? Op vrijdag 28 juli 2006
Plaats: Thonetlaan 106
2020 Antwerpen ( linkeroever)
In het restaurant van het Rijkstehuis (schippersschool)
Vanaf 19.00 uur opening bufet.
Vanaf 22.00 uur gratis DJ en dans.
Iedereen is van harte welkom.
Verras je vrienden en familie met een origineel culineer avondje uit.
Maak kennis en ontmoet andere vegetarieers, macrobioten.
De kookploeg van de natuurlijke kookschool staat borg voor het verwennen van je smaak en geurzintuigen.
Slechts 25 euro per persoon (3 gangen en apertief inbegrepen)
Buffetformule
Inschrijven is noodzakelijk, vanwege het grote jaarlijkse sucses en het beperkt aantal plaatsen.
Inschrijven door storting op 1434.57.144 Rabo bank Reusel
I.S.S
Jan Vervecken
Vermelding Feestbuffet
Voor Belgie
789 5227885 88
ISS
Oude Baan 104
W Malle
Vermelden feestbuffet
Meer info ? vraag naar Mieke Vervecken Tel 00 323 309 17 02 (Belgie)of info@issshiatsu.be
Het lijkt mij echt enig om hier heen te gaan maar om dat hele stuk nou te gaan fietsen vanuit Gerkesklooster is mij en mijn familie iets te veel van het goede.
Is er misschien iemand die bijvoorbeeld per paardenkar naar antwerpen gaat en uit mijn regio komt. Ik ga liever niet per trein en auto.
ikzelf heb wel een kar voortgetrokken door een oude blinde ezel. Ik kan best over gerkesklooster reizen om u op te pikken. Wanneer dit u bevalt zou ik u willen vragen om een paar wortels en een beetje zeewier te doneren voor de ezel (annabella genaamd). Ook eem paar papieren zakjes voor het oprapen van de poep zou welkom zijn
ontzettend veel liefde en goede energie toegewenst, van een vriend.