-- Voeg dit forum toe aan je favorieten --

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de index  

Studentenkorting

January 17 2001 at 2:59 PM
  (Inloggen ferchinand)
Forum Owner
van IP adres 24.132.18.244

Als student (met OV-jaarkaart of collegekaart) krijg je bij het Kushi Instituut 50% korting op (afhaal)maaltijden en snacks in Deshima Take Away en lunchservice!!!!

Dit gedurende de maanden met een 'r' erin. Ook kan je alle cursussen op het instituut volgen met 50% korting!

Een lekkere macrobiotische (veganistische) maaltijd voor minder dan 10 gulden dus! (van 12-14) En goedkoop taartjes en cake eten! :-)

Kushi Instituut zit op Weteringschans 65. De internetsite is http://www.macrobiotics.nl/nl/

Respond to this message   
AuthorReply
Sander
(no login)
213.10.7.65

Goedkope vegan maaltijden

January 17 2001, 4:39 PM 

Met 2e kerstdag heb ik hier gegeten, en ik kan zeggen dat ik het erg lekker vond. Nu ik weet dat het 50 procent goedkoper is, denk ik wel dat ik er wel eens wat zal afhalen. Maar ik vind die tijd van 12-14 wel een beetje raar..

Respond to this message   

(no login)
213.73.185.211

Openingstijd Deshima Restaurant

January 17 2001, 9:49 PM 

Het restaurant van het Kushi Instituut heeft geen horeca vergunning en mag alleen van 12.00 tot 14.00 open zijn. wel kun je er de hele dag maaltijden en snacks afhalen.

Respond to this message   

(Inloggen ferchinand)
Forum Owner
24.132.18.244

Koks

January 26 2001, 10:04 AM 

Ik word nog arm, en ik ben al student! Vanmiddag ga ik er weer eten, dat wordt al de tweede keer deze week. Gisteren had ik visite die ik ook wel een stukje cultureel Amsterdam wilde laten zien, eten bij het KI dus. Haha, en voor vandaag had ik al afgesproken.

Het eten is dan ook wel erg lekker, en ook al was het eten vies, dan zou ik alleen al gaan voor de koks!

Respond to this message   
Current Topic - Studentenkorting
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de index  
Find more forums on HealthCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement