de volgende dag ging ik weer het zelfde doen ik ging me wassen met tranings,
pak aan doen en vloog naar een veldje het was daar erg druk je zag allemaal mesen aan het trainen ik zag gohan ook nog ik ging hem gedag zegen hij was weer ze beleeft maar hij was druk bezig ik ging ook opdrukken 900x het was makkelijke en ik ging veder lopen toen zag ik allemaal toestellen en ik had daar zin in ik zag er 10 en ik begon bij een daar meost ik 900x opdrukken net als net toen ging ik naar twee en drie en 4 enz het was moeilijke wat ik moest doen maar ik gaf niet op ik ging gewoon lekker door maar het was best moeilijke en ik ging toen stoppen wat drinken en toen ging ik weer veder ik zag toen goku vliegen en ik zag hem em zei niks ik schoot een straal in de lucht en goku zag me hij zei ik heb je vanmorgen ook nog gezien ik hoop maar dat je het goed hebt want het wordt een zware dag ik zei oke lets rock en we begonnen weer opnieuwe we gingen naar een andetre veldje daar was het nog beter want er stondt een huis daar gingen we in en we zagen zo veel dingen er in ik schrok en zei nou ik ga al vast beginnen ik ging 1000x opdrukken moest van die meneer en ik ging ook nog rolllen en yudoen en het was best makkelijke en ik zag gohan ook aan vliegen en die ging ook mee doen we gingen allemaal stundjes doen goku ging andeere dingen doen ik ging gewoon lekker veder met mijn eigen dingen en het was best makkelijke maar ik had zin om naar huis te gaan want ik had niet echt zo een zin meer thuis ging ik nog wat opdrukken wat t.v kijken en wat drinken en toen ging ik naar boven rusten zzzzzzZzzzzzz
Toen ik wakker werdt ging ik naar benden het was 2uur ik ging nog wat drinken en ging naar boven ging ik opdrukken en ik ging ook nog rollen en ik deed heel veel final flash tegen de muur de muur ging kapot toen vloog ik naar een veldje en daar ging ik allemaal aanvallen tegen de bomen doen toen pakten ik me stok en sloeg de boom in moetrtjes en boudjes en ik ging er mee naar huis ik ging er op staan en ik ging ook nog er opdrukken op makkelijke toen ik klaar was ging ik weer naar buiten toe buiten ging ik me de srukjes weer de boom maken een neppe en gaf hem water en ging ervoor opdrukken het was makkelijke want ik had er zin in en ik zelf ook toen vloog ik naar gogeta en we gingen naar een veldje daar waren mensen en die gingen ons helpen ik was nog moe ik ging naar huis slapen ZzzzzZzzzzz
Dag 2Ik was vanmorgen wakker en ging met wassen doucen en aankleden ik deed me trainings pak aan en had zin om naar ons gravitrin te gaan dus ik vloog naar me vrienden en zei kom we gaan naar het gravitron en daar gingen we heen vliegen we babbelden onder weg nog wel wat en we waren er we zetten hem op 1000x en we gingen opdrukken en opdrukken en ik ging ook nog koprollen maken en we zagen later piccolo in de lucht en zei hallo jongens zou ik jullie weer trainen en we vonden het goed we moesten mee we moesten heel er veel vliegen en ik viel toen naar beneden percies in het water en zwom naar boven ne boven op het water zei ik ik ben erg moe maar ik ga wel mee en dronk wat water uit mijn flesje en was weer op gang ik ging ook nog wat opdrukken om op gang te komen en we vlogen veder en veder en veder we waren er bijna gohan was moe en en ik nam hem op me rug en we vlogen veder en veder en we waren er bijna gohan was al weer op gang gekomen en vloog weer veder en we waren er we gingen landen en we zagen een grote space ship en piccolo zei daar gaan we in trainen en vechten maar we gaan eerst wat eten en drinken we kregen een glas melk en een broodje kaas we hadden het op en we gingen gewoon weer opdrukken als begin toe liepen we de kamer door en we zagen een tostel en daar gingen we kracht op sparen en dat was best moelijke maar ik lereden het een beetje en het ging later we wat beter en beter toe liepen we de kamer uit en we zagen slaap kamers en ik ging er in en zei zijn deze van ons he piccolo of zijn ze van iemandt anders en piccolo zei nee hoor die zijn voor jullie kijk maar je naam staat er ook op dus je kan er in trainen en trainen en slapen enz dus je kan heel veel en je moet je wel aan de afspraken houden of je lidt er uit en ik wist de afspraken en we gingen naar een plekje en dat was net een staidion erg groot en we moetsten daat vechten en door vuur springen het was heet maar niet heet geboeg en ik ging heen en weer springen het ging er gemmakelijke maar het was ook best moeilijke maar we gingen toen naar huis slapen.
Volgende dag
Ik was weer wakker en het was al vroeg in de moregen ik ging 500x opdrukken het ging heel goed ik zag chi-chi lopen buiten en zei wat doe jij zo vroeg in de morgen vroeg ik en chi-chi zei ik ben de was aan het doen voor houw dus ik zou goed gaan trainen en ik vloog naar buiten naar de graviron en ging door rollen opdrukken door vuur heen springen toen zetten ik hem op 100x en het was zwaar ik ging er goed op trainen eerst op de grondt lopen dus het ging heel goed ik had wel veel pijn maar ik ging gewoon lekker door het was super moeilijke maar ik leederen het al gouw en iedereen was binnen bezig en ik was erg goed aan het trainen het was soms moeilijke en soms ook erg makkelijke en toen ging ik naar binnen wat drinken en eten en ik ging weer veder het wertd al gauw avondt maar ik ging gewoon door later gingen we avondt eten daqts was lekker maar ik ging gewooon lekker door dus het was erg makkelijke ik was bets moei maar ging gewoon door toen ging ik naar buiten en zei kamehameha en tgen een boom en weas kapot ik ging er op staan en opdrukken en het was makkelijke ik ging gauw naar binnen toen en ik ging slapen ik had bijna geen kracht meer ik was erg moei dus ik ging leker slapen ik had een goede nacht ZzzzzzZzzzzz.
Score 1 2 3 4 5 (5=Excellent) Reageer op deze Boodschap
Author Reply
Goten
(Inloggen goku89)
62.163.137.150 dag3
No score for this post March 20 2002, 12:37 PM
ik werd wakker en ging me opwarmen en gin heen en weer springen toen 1000x opdrukken en daarna 1000x sit ups en pushups en daarna ging ik me aanvallen oefenen eerst de big bang attack daarna de final flash trainen en daarna de gallit gun ik bleef maar schieten en met de final flash kreeg ik allemaal vellen om me heen en toen ging ik naar beneden en ging toen wat eten pakken en me zoon chibi trunks wou een gevecht met me maar ik zij nee en ging toen naar buiten en vloog met een harde vaart naar de woestijn en ging daar trainen ik schoot echt van de ene kant naar de andere kant en ging toen rennen daarna sprinten en daarna vliegen en daarna ging ik boven het water in het water vallen met een dubbele zijwaartse scrhoef en schoot toen het water in en ging toen zo lang mogelijk onderwater en ging toen eruit en zag toen een andere vegeta en die viel me en hij schoot een big bang attack maar ik schoot er een gallit gun en een big bang attack in met volle kracht en die kaatste op de andere vegeta en die verdween en ik ging toen verder met in de lucht schoppen trappen en slaan en toen werdt ut avond en ging naar huis en chibi trunks wou een gevecht dus deed ik het maar want anders bleef ie zueren we gingen in een gravitron van me (schoon)pa en ik vroeg aan chibi trunks welk landschap ie wou vechten hij zij bos ik zij oke en toen zwaarte kracht 10x en ik flitste weg en schoot de big bang attack final flash en gallic gun allemaal op trunks af hij ontweek de big bang attack maar de gallic gun en final flash raakte en zag hoe groote wanden die had dus ik kapte ermee en ging toen nog wat eten en trunks verzorgen en daarna naar bed
ZzzzZzzzz
|